Stulen väska & Surfing

Hej på er! Hoppas allt är bra med er, här är det sådär.. va ute igår och min väska blev stulen med mina båda mobiler, hemnycklar och pengar i, och Lizzie hade inte med sig någon nyckel så vi fick sova hos louise som tur var.. upp efter några timmars sömn och lokalbuss till caleta för team dag och surfning, det var awesome!! Och jag stod upp för underbart alltså, kan ju säga att de senaste 24 timmarna har varit händelserika... och nu har jag ingen mobil att nås på uppdaterar när får ett nytt spanskt numnmer alltså på måndag,, i morgon har vi flygplats hela dagen och efter det blir det att ta sig till polisstationen för anmälan.. nähä nu behövs lite sömn puss på er <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0