hyggeafton

Hej på er,, precis hem kommit från middag med pigerna, louise och Lizzie riktigt trevlig kväll med mkt skratt, vi bestämde oss för att äta ute ikväll och de blev en riktigt bra restaurang ett steakhouse deras kött var awesome, va har hänt annars i veckan jo just det hämtade ut min julklapp från mamma, pappa & zara och de var pepparkakor & juleskum i så på lördag ska Lizzie och jag ha lite "julafton" för nu får vi bara äta godsaker på lördagar då vi tränar förfullt inför beach 2013 wawawwaiiiwawaw ;) imorse gick jag upp runt 7 tiden och trodde forfarande de var midnatt men ikke, tycker synd om er i Sverige som har de mörkt när vaknar och kommer hem från jobbet... nähä upp på hotellservice imorn sen kontor och på kvällen tapas afton med flamenco en ny liten "utflykt" vi har och jag blir den första ut som får testar kommer bli spännande.. puss på er och god natt.... imorgon är en ny dag med nya möjligheten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0