turen i fredags

Hej hopp, sitter här och äter frukost, laddar inför en dag på flygplatsen men först tänkte jag berätta om hur de gick i fredags på utflykten.... dagen började dålight med ca 20 min sena till pick up för att vi hade så många stopp på samma tid,, efter det kommer vi till vårat första stopp då kommer ett ungt par fram till mig och frågar om dettta är en båtutflykt ?!?! say what nooo en örundtur, =0 de hade bokat fel så de ville inte åka med längre va tvungen att kolla upp lokalbussar till dom, turen går vidare vi lunchar och de är inga problem förens vi kommer till betancuria och ska åka därifrån, vi saknar en dam ... blir att springa runt och leta men hittar henne ingenstans, min kollega får stanna och kolla efter henne medans jag fortsätter turen... efter en halvtimma fick vi tag på kvinnan, då har hon tagit en taxi hem för att alla var borta ännu en halv timma försenade.. var väl hemma efter 7 tiden, danskarna förstod faktikt vad jag ska blandade siffror och peta in lite danska ord de verkade nöjda, idag ska jag få min utvärdering av min ss hahah hoppas på de bästa men första gången jag "tappade" bort en gäst, någon gång måste ju vara den första ;) pyuss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0