Island tour

Hej hopp, nu blir de natti natti,,, seriöst är så fucking nervös för i morgon, ska ha ö rundturen för tredje gången och min chef ska obsa mig ska även ha en dansk journalist på bussen plus en massa danska.. usch jag vill sjunka under jorden hoppas bara dagen går fort längtar som fan till i morgon kväll... btw vi har ju fortfarande mögel i våran lägenhet och nu tittar faktiskt våran agent på en ny till oss hoppas de hittar någon snart, för nu är vi förskylda hela tiden när vi är hemma.. Skypade även nyss med Sandra fantastiskt att höra hennes röst vi ska ha dejt igen på lördag morgon, hon berättade om sina planer och är också intresserad men de tar vi en annan dag.. nähä nu ska ja sova drömma om ö turen och danska ord. Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Sändra

Hur gick det? Pratade du danska hela tiden eller blanda du med svenska? Puss

Svar: det blev att jag peta in danska siffror och ord bland de svenska men de förstod vad ja sa när ja pratade långsam,t ;)
Aydahoo

2013-02-03 @ 01:07:01
URL: http://vaniljmunken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0