Vart är jag ifrån egentligen?

Hejsan hoppsan falleralleraa när julen kommer ska varenda unge vara glad!!

Vet inte vrf jag hAr den på huvudet den enda musiken jag och Lizzie lyssnar på är ju reggaeton, och när jag är själv grekiskt..
Vad har hänt idag i våra spännande liv? Vi har skalat potatis, dukat, städat, bäddat sängar, tränat och såklart serverat. Vi hade ett sällskap på 27 personen som åt julmat (shocker) det var något byggföretag med bara killar, lite blandat norrmän, polaker och ryssar. En av dom (ryss) frågade om jag var från Turkiet, då svarade jag nej jag är från Sverige. Efter ett tag så ville han ställa en till fråga om jag pratade norska. Då sa jag att svenska och norska är väldigt likt, men det förstod han inte riktigt.. Eller han svarar intresting.. 
Nu är den stora frågan till mina föräldrar är jag adopterad eller har vi något "utländskt" i vårat blod... Folk tror ju Att jag både är grek, bosna och turk, jag kanske är en mix av det, vore ju najs om man kunde alla språken, Hahhah nä nu är uret mycket och dax att sova... I morgon har vi två sällskap ett vid tre och ett vid sju. :-) wihoooo natti natt bart 
Colombia, räcker ut tungan till dåligt väder, bläääää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0