Man kan tro vi bor i Alaska

God afton!
Igår blev det ikke mycket bloggande ca 13 timmars jobb och vi var helt döda när vi kom i sängen runt halv 3. Igår blev våran vilodag från gymmet då vi hade den värsta träningsvärken Ever efter tabata övningar och pumpning av de stora mukelgrupperna. 

Idag vakande jag halv ett hade inte ens märkt att Lizzie hade gått upp det blev två timmars dukning och städning. Sedan drog vi till gymmet och idag löpte jag bara, och det var 20 min på raken, tjohoo. Övning ger färdighet. Efter det blev det jobb 17-23 och nu ligger vi och tjockar oss framför tv med ostbågar och godis och julebrus (det är nästan godare än julmust) vi tog våran godis dag idag. 
Vi zappade över till något som hette the julkalender något norskt/ engelsk program där dom sa :Over the head not
Hahhahah jag dör alltså norska program, dom är för roliga ibland!!' 

I morgon blir det bara lite jobb och träning tjohoooo!! Taggad som
Fan!!! 

Btw så är det så jävla kallt här, tror inte det är Norge vi bor i utan Alaska!
God natt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0