Depp och träning

Hey hopp! Idag har det varit skit väder, solen har inte ens gått upp och det har absolut inte varit ljust ute. Vi gick upp runt 11 tiden åt frukost och tillbaka till sängen och gg. Sånna här dagar vill man bara vara inne eller sitta på ett plan till värmen... På em så städare vi restaurangen och sedan chill vid tv och jag Skypeade med min bättre hälft på andra sidan jorden, Sandra så klart. Hon var på väg hem från krogen och var lite full i kastrullen ååå saknar våra äventyr tillsammans, helt sjukt att vi inte setts på ett och ett halvt år snart.. Nu blir det spara spara spara för står inte ut längre att vänta på att få träffa min bättre halva. Efter Skype blev det en tur till gymmet såklart, först körde vi 2 ben och 2 rumpa övningar med repetitioner *3 efter det blev det mage och tränade på våra Ronaldo vingar.. Vi svettades som fan :-). Underbart att träna det är det bästa.. I morgon ska jag köra löpning med intervaller, känner att det är dax igen..
Nu kollar jag på big Bang sedan kanske det blir en film med frukt eller gurka/morötter med dip mums!
Tonfisksallad, till kvällsmat ;-)
Ååå saknar Grekland o honungsraki :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0