Buss resa 6 timmar

Hej hopp! Tog visst en veckans ledig när jag var hemma, nu sitter jag på bussen tillbaka till trogstad ;-) har haft en underbar vecka med familjen mycket mat o godis och lite träning har gått ut och gått fyra dagar iaf.. Sedan har jag även hunnit träffat vänner i torsdags var det julmiddagen hos Julie. Då träffade jag även Josef, hugas och zekkii.. På fredagen blev det fika med Carolina och väldigt mkt catch up, mega hyggligt!! På kvällen åt jag och Ida tacos och det blev några cider och drinkar även en spontan utgång. Vi träffade lina och boisman ute och det var trevligt ;-) Men det är inte lika roligt att festa i Sverige som utomlands det är ju bara så. 

Fick fina julklappar oxå en surfplatta från samsung, parfym, träningskläder, gossip girl säsong 6 och samlingsbox med stig Larssons filmer.. Men nästan den bästa julklappen fick Lizzie och jag av Bente, det är en hemlis!! Så det kan jag inte berätta thihihi..

Längtar till i morgon då jag får träna på gymmet igen, det var alldeles för länge sen!' Nähä nu ska jag beta av några avsnitt av how I met your mother <3

Söööööta Hampus ;-)
Fräschat upp håret till rött, Lööv it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0