Två fantastiska samtal på en dag :O

Hej hopp! Dagen startade ganska segt efter sovit 4 timmar, men Julie låg på stranden och väntade så pallrade mig neråt;-) efter ett tag får ja ett meddelande av Lizzie och de står är du här? Antar att du jobbar(som vanligt) nähä du för de gjorde jag inte. Vi försökte Skype men Greklands nät är ju inte det bästa men fick höra hennes röst lite och de gjorde min dag;-) saknar min galna Lizzie som man inte vet vad hon kan göra ibland eller vilka äventyr man kan få vara med om!

Det andra samtalet var för 2 timmar sen och varande i en heeelt timma utan brytning. Det var med älsklings Sandra, vi har inte hörts på flera månader pga dåligt nät, hon visade mig runt i sin nya lägenhet åååå helvete den är super Nice, sea view och riktigt fräch..

Mina tusse nussar hoppas vi ses snart någon stans i världen, så vi kan försätta våra äventyr tillsammans och inte isär. Saknar er enormt !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0