Färgen börjar ta sig

God kväll! Har haft en härlig dag efter en natt med lite sömn, inte för att jag var ute men andra i teamet hade förfest på vårat boende så kunde inte somna på grund av basen. Dagen på jobbet var lite halv rörig men allt löste sig, efter jobbet vi fyra tog jag lokalbussen till platanias och mötte upp Ida & Lina. Vi låg vid poolen på deras hotell i några timmar (lite röd i fejset) efter 3 dagars solning så börjar ja få tillbaka min gamla färg från förra året ;-D efter stekningen så fixade vi oss och drog till lottos för att spise. För min del blev det kleftiko (lamm) det var riktigt gott att de smälte i munnen.

I morgon skulle jag egentligen jobbat 14-22 ,men min härliga kollega André kunde byta med mig så jobbar 8-16. Vid 19 tiden kommer Irina hit och ska vara här en vecka,awesome!!! En sak som suger är att jag är back up på servicetelefonen två nätter och vi på cc har bara en fridag :-/ och det är på torsdag, vi får se vad vi hittar på. Hoppas på en roadtrip ;-)

Nu är de dax att krypa ner, natti natti på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0