På väg igen

God morgon på er eller god förmiddag för mig varit uppe sen 06,30... Så är jag på väg igen efter 6 dagar hemma så sticker jag inte till Kreta.. Tog bussen vid 8 tiden och planet går från Arlanda kl 13,45 ska åka reguljärt så åker då till Aten tar ca 4 timmar sen blir de lite väntetid och planet till chania går 21.10 så de kommer bli en lång dag men sista flygningen tar ju bara 50 min så de blir typ starta och landa igen ;-) detta kommer bli en fantastik säsong, nya uppgifter i jobbet och nya utmaningar. Det är super skönt att man känner flera i teamet som jag jobbade med förra sommaren, och de kommer bli spännande och se vilka nya ansikten man ska jobba med oxå... Det var allt för nu puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0