Kontorsarbete & avslutning middagar

Tjabba Tjena Hallå! Idag är de ju fredag och ja sitter på kontoret vi har inte så väldigt mkt att göra så passar på att blogga lite.. Igår var hela nord team ute och åt avslutningsmiddag för mig, Louice & Mikkel, vi var på ett nytt ställe som har samma ägare som waikiki som vi sammarbetar med. Det var okej mat och de hade beasås vilket var en liten besvikelse då den smakade mest smör, hm längtar lite efter svensk beasås... Vad händer efter jobbet idag ? Jo jag skulle egentligen haft flamenco afton men verkar som vi kör den utan guide då vi bara sålt 2 st... så vi ska ta en tripp till syd och grilla ikväll efter det tror ja att de slutar med fest i corralejo.. Jag är ledig lördag & söndag de kommer bli fantastikt, jag har inte ens tänkt på att börja packa än de får nog bli måndag tror jag... vi tar de som de kommer känns bara märkligt att ja ska vara i sverige om 4 dagar.. nähä nu drar ja på siesta då vi inte har mkt att göra tuuuuudels <3 trevlig helg på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0