Tacos

Blev en mysig taco kväll med Jennie och Christine det var en underbar avslutning på kvällen. Blev även ett samtal med Sarah teckningen var inte den bästa men men skönt att höra hennes röst iaf. Kommer hem om 5 veckor de kommer bli awesome, landar den 4/11 på morgon vid 04 fick biljetten igår längtar redan :-) tänkte sova nu men imorgon blir det hotellservice skulle egentligen haft samaria men fick stå över då mitt knä är lite paj. Kanske nästa vecka kan jag gå igen, kan ju inte sluta gå den nu när jag bara gått den 10 gånger :-) just de om 2 veckor ska ja köra våran utflykt till spinalonga skit nervös de är våran historiska och längsta utflykt så ska redan börja plugga imorgon tänkte jag. Måste vara väl förberedd, natti natti på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0