Älskar att man inte vet hur dagen ska sluta

Hej på er, händelserik dag idag var på hs i almyrida och kalives idag bil till hs är underbart. När jag kom tillbaka till kontoret frågade call center om jag kunde åka till sjukhuset och hälsa på några gäster. Och självklart kunde jag det, kul eftersom ja inte varit där än. Så jag och Louise åkte och hälsade på ett norskt par som var där kom med en tidning och de blev jätte glada kramade oss när vi åkte därifrån. Sen tänkte vi att vi skulle äta men så blev de inte telefonen ringde och vi skulle åka tillbaka på ett nytt fall men skulle ha en till hs om en timma så full fart till kontoret lämna bilen och springa till närmaste restaurangen slänga i sig maten. Sen upp på cyckeln och mot nästa hs, och träffade as härliga människor. Älskar bara sånna här dagar när alla är glada och nöjda med allt och framför allt när man får lite action på jobbet. Detta är de bästa valen i livet jag har gjort. Imorgon blir det utflykt till elafonissi men ikväll blir de dusch och sen chilla med Jennie en stund för hon åker hem på lördag :-( och även lite plugg på utflykten till imorn puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0