Back in Sweden!

God morgon på er !!

Landa i Sverige vid ett igår och hemma i linkan vid 6 tiden. Syrran hämta mig vid stationen och följde med upp och snacka lite skit o kollade på när jag packade upp, mysssigt ;) Sen kom Sandra med en flaska vin, men de blev inget för mig hade ju deckat direkt om ja skulle druckit efter som ja var helt slut.

Sista dagen i Alanya var full med fjärillar i magen och fest. Det började med att vi hade insprationsmötes examen 09,25 alla var jätte nervösa men det gick super bra vi fick ett C så super nöjd :) Sen tog vi bussen till Alanya centrum och försökte hitta lite o shoppa men får damp när turkarna är så jävla på. Hittade ingenting till mig själv men blev lite present köp. Vi satte oss vi ett kebab hak, var ju bara tvungen att testa "riktig" kebab :) sen tillbaka till hotellet och hade utvecklingssamtal 15,45.
Och hon började med att säga att ja passar perfekt för jobbet men att ja varit väldigt tillbaka dragen vilket ja blir i en stor grupp, men när man väl har på sig jobbuniformen så blir det helt annat.
Jag kommer få svar inom två veckor vart ja hamna i världen och vilket datum ja åker. Så jävla spännande. Flyger typ på moln.

Nu ska ja hoppa i duschen sen se om de finns ngt ätbart i kylskåpet, Ska nog till stan och träffa sötis Ida.

Bjuder på lite bilder från dessa 10 dagar
 







Blir jobb vid 14,30 inte så pepp än, tycker sängen lockar mer men så äre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0