blogg torka

Hej på er!!

Några dagars blogg torka, har inte hunnit eller orkat uppdaterat. Blir en liten uppdatering från helgen, var i Jönköping.
Fredagen: Vi anlände runt halv 7 och då skulle vi ta upp Julie, Hojja och Lisa. Men JUlie och Hojjas tåg var satt fast i Hässleholm, så blev att Jag, Hugas, Josef och Lisa gick och käkade ist. J & H:s tåg kom fram 5 timmmar senare !? ( Idiot SJ) då drog vi och fikade men alla ställen stängde 12. Blev då en chill kväll hos Robbie med många roliga historier om deras galna uppväxt. Relativ tidig kväll och taggad inför lördagens festligheter.

Lördag: Upp runt 10 till hotell frukosten, den var helt okej men inget extra. Sen drog vi till stan och även A6 och kolla in shoppingen, hittade inget speciellt faktist.
Sen tillbaka till hotellet och fixa sig, lisa lockade mitt hår den sötisen :)
Blev förfest hos Gabbe, han fyllde oxå i helgen så hugas och han slog ihop det. Vi var nog runt 15 pers, Sedan vidare till Sliver och de var ju grymmare än linkans. Fast de suger att alla ställen stänger kl 2, alldeles för tidigt. Efter det drog vi alla till donken o sedan vidare på efterfest, vilket resultera i alla nästa alla låg halv döda i soffan.
Vi kom tillbaka till hotellet runt 5, halv 6 tror jag.

Söndag: Upp runt 11 till frullen, Lisa tog bussen runt 1 vi andra chillade lite på hotellet. Sen skjutsa vi J & H till bussen som gick vid 3. Så var hemma i linkan runt halv 5

Bjuder på några bilder från helgen, resten kommer i veckan :)

Cooolingar på stan..



Julie, Jag & Josef

Hela gänget :)


Mina älsklingar ♥


Tack alla inblandade för en ruuulig och underbar helg ♥
Tuuuudels

Kommentarer
Postat av: Julie

Tack själv! <3 :*

2012-02-15 @ 18:32:59
URL: http://jadorejulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0