oh shit it's really happening !

Hello!!

Sorry för dålig uppdatering, Har inte haft ork för att blogga riktigt but Im baaack ;)

Liten uppdatering vad som hänt på sistone- Har jobbat lite men inte mkt, mest umgåst med min andra halva Sandra vi försöker ta vara på tiden just nu eftersom vi inte ses på ett år.
Sen fick jag ett mail från Apollo härom dagen, där det stod att jag skulle bli stationerad i Marmaris, Turkiet och avrese dag var den 28/4. Men jag har en månads uppsägning och måste flytta den helgen så kan inte åka förens den 1/5. Väntar med spänning på nästa mail om en ny destination som kommer efter påsk, hoppas på något riktigt grymt ställe.

Just det häromdagen slog det mig som en smäll, att ja måste ju vara ute ur lägenheten om 3 veckor så har börjat packa lite smått, helt sjuk känsla att ja kommer bo utomlands om 1 månad.

Ha en riktigt trevlig påsk !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0